تنهایی یعنی؟ (پست ثابت)





تنهایی یعنی؟

تنهایی گرچه سخت است اما عالمی دارد


 

 

بی کــــــس وتنهام ولی تنهاییم عالمیســـ ــــ ــــت

تـــنــهایی رنجیست عجیب اما دلم مایوس نیست

فـــردا از این دنیا میرم اما کسـ ـــ ـــی پیشم نیست



نظرات شما عزیزان:

کیانا
ساعت14:14---28 مرداد 1393
سلام وب قشنگی داری به منم سر بزن و نظر یادت نره [چشمک]

پریاجون
ساعت9:53---28 تير 1393
وبلاگتو دیدم خوشگل بود
اگه قابل دونستی مارو به وبلاگ ما هم یه سری بزن


haniyeh
ساعت14:12---20 تير 1393
سلام
منتظر حضورتون هستم
منتظرم ها


e❤r
ساعت19:36---14 تير 1393
وبت عالیه اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده

عابر آشنا
ساعت13:34---12 آذر 1392
سلام
همه وبت رو خوندم
قشنگ بود

درد خاکستر نشینی داغ روی دست ماست
گاه باید گفتگو با آتش سیگار کرد

دوس داشتی سری به ما یزن


mohamad reza
ساعت20:32---15 آبان 1392

چقــــבر بـבه ازشـــــ خبـــر نداشتهــــ باشیـــــ
sMs بـבیــــ جوابتـــو نـــבه

ســآعتهـــا نگرانشـــــ باشیــــ

بعد بآ یه خطــ בیگهـــ بهشــــ زنگـــــ بزنیــــــ با בومینــــــ بوق گوشیـــــ رو برבآرهـــــ

اونــــ وقتـــهـ کهـــ میفهمـیــــ تنهاییـــــــ

اونــــ وقتـــهـ کهـــ میفهمـیــــ בیگهـــ בوستتـــــ نـבآرهـــ

آבمــآ از همینـــ جـآ تنــهاییــــ رو وآســهـ خودشونــــ انتخابـــ میکننـــــ




لیلی
ساعت20:19---22 شهريور 1392
وبلاگ باحالی داری .اورین
منم تنهام


ی پسلهــ
ساعت18:11---22 شهريور 1392
اپمــــــــ
دوس داشتی بیا


fateme
ساعت12:22---29 مرداد 1392
حواسَتـْـ بــِہ دِلَـتــْ باشَـد

آטּ را هَر جایــے نَگُذار ...

ایـטּ روزهـا دِلـْ را مـیدُزدَنـْد

بَعد کــِہ بــِہ دَردِشاטּ نَخُوردے

جاے صَنـْدوقِ پُسـتــْ آטּ را

دَر سَطـْلِ آشـْغالـ میــے اَنـْدازَنـْد

وَ تو خوبـْـ میدانــے دِلــے کــِہ الـْمثنــے شُد

دیگر دلـْ نمــے شود


ندا
ساعت17:16---20 مرداد 1392
دستم را بگیر . . . ! ببر . . . !
به دور دست هایی که در دسترس هیچ . . . !
دستی نباشم . . . !



fateme
ساعت23:59---13 مرداد 1392
دلم ضجه نزن
صدایت را نمی شنود...
در آغوش دیگری...
سرش گرم است...
-------------
آپم


لیلا
ساعت20:18---3 مرداد 1392
خوب بود

hanane joon
ساعت23:23---22 تير 1392
_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$

خوشحال میشم بهم سر بزنی و بعد از خوندن مطالبم نظرتو راجب وبم بدی مرسی
منتظرم


غریبه اشنا
ساعت1:05---19 تير 1392
تبریک میگم.
فوق العاده زیباست


hadis
ساعت1:19---17 تير 1392

دوستت دارم اما نمی دانم چرا!!!!!!!!!!!!!
شاید به عقیده خیلی هادوست داشتن
بدون دلیل سر و تهی نداشته باشد؛
امـــــــا...
من میگویم:عشق یعنی همین؛
دوستــــــــــ داشتـن بـدون دلـــیل


mersad
ساعت0:51---2 تير 1392
سلام...
خوشحال میشم به من سر بزنی...


رویا
ساعت1:01---22 ارديبهشت 1392
براے پناهندگی بہ درگاه خدا،


نیاز بہ هیچ گذرنامہ و ویزایی نیستــــ ...


فقطـــ ڪافیہ نیّتــــ ڪنی ...


مهم نیست چقدر گناه با خودتــــ بہ درگاهش میبرے ...


با بلیطـــ یقیـטּ ڪہ برے ...


با گرمتریـטּ آغوش بہ استقبالت میاد ...


تیلور
ساعت20:44---15 ارديبهشت 1392
سلام خوبی؟؟؟وب باحالی داری...من تو رو لینک کردم تو هم حتما بکن...راستی اگه دوس داشتی بیا وبم نظرتو دربار ه ی وبم بگو ....منتظرمااااااا

mahkoom.loxblog.com


fateme
ساعت14:33---15 ارديبهشت 1392
سلام.وبت ودوس دارم خیلی باحاله اگه بالینک موافقی خبرم کنپاسخ:chashm hatman :*

چشم به راه
ساعت12:07---14 ارديبهشت 1392
بی تو

بادی نمی‌وزد

بارانی نمی‌آید

بی تو

نام ِ من

اندوه است!


تومریس
ساعت17:01---7 ارديبهشت 1392
سلام وبلاکت عالیه یه سری هم به من بزن ممنون

فائزه
ساعت18:05---29 اسفند 1391
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.

تنها
ساعت17:27---21 بهمن 1391
چند روز است سیگارم دلم را می زند

میلی ندارم...

اما بی انصافیست


آنطور که تو مرا ترک کردی ترکش کنم

شاید دلی در سینه نحیف اش با هرپک می تپد

اعتراف می کنم

هیچگاه سیگارم را ترک نخواهم کرد ..............


رویا
ساعت16:03---15 بهمن 1391
بـهـش بـگیــטּ همیـטּ روزآ...تـوے בلـم میکشــمش

خـבآ نـیـــآره اوטּ روزو ...بیفــتـہ چشــمام تـو چشش

בیـوونـہ بـوב اَمـّـآ منــم....בیـوونـہ تـر اَز عـشق ِ اوטּ

قـلبـمو زב بـہ نـآمـشو....پـر زב و رفـت از آشیـوטּ


رویا
ساعت21:49---27 دی 1391
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری با اجازت لینکت کردم خوشحال میشم تو هم منو لینک کنی
پاسخ:chashm hatman azizam


حسین
ساعت21:21---14 آبان 1391
تو میخواستی بشی سنگ صبورم ، تو شدی سنگ و من هنوز صبورم …

حسین
ساعت21:20---14 آبان 1391
سلام به منم سر بزن خوشحال میشم

rasool driver
ساعت17:45---30 شهريور 1391
تو از تنهایی چی میفهمی آخه؟؟؟؟؟
پاسخ:oonghadr tanha boodam ke darke hameye tanhae ro dashte basham


یلدا
ساعت12:14---22 شهريور 1391
سلام وبلاگ خوبی داری خسته نباشی اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم.
http://alonecelebriaty.mihanblog.com/post/archive/1391/6


ashegheetanha
ساعت15:35---15 شهريور 1391
سلام دختر تنها.وب خیلی غمگینی داری.من ازنوشته هات خیلی خوشم اومد. به وب من هم سری بزن منتظرتم .باتبادل لینک موافقیو
پاسخ:salam be webloge man khosh amadi chashm hatman


lvdl
ساعت21:36---12 شهريور 1391
پاسخ:khodet goliiiiiiiiii

lvdl
ساعت21:36---12 شهريور 1391


lvdl
ساعت21:36---12 شهريور 1391


گلناز
ساعت17:45---23 مرداد 1391
www.yadegar1391

گلناز
ساعت17:45---23 مرداد 1391
...........
بهم بسر


لیلی درپاییز
ساعت17:26---20 تير 1391
سلام عزیزم وب قشنگی داری
منم مثل توتنهام......
خوشحال میشم به منم سربزنی
اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن
tanhamgozasht


رقیه
ساعت8:38---19 تير 1391
سلام دختر تنها
داشتم دنبال عکس میگشتم که وبلاگت و دیدم
وبلاگ خیلی خوبی داری
مخصوصا عکساش که خیلی قشنگه
من که خیلی خوشم اومدم
بازم بهت سر میزنم و منتظر چیزای جدیدترم
امیدوارم همیشه خوش و مستدام باشی.



ghasem
ساعت23:09---3 تير 1391
آسانترین کار دنیا اینست که تو خودت باشی وسخت ترین کار دنیا اینست که تو آنی باشی که دیگران از تو انتظار دارند وب باحالی داری قشنگ بود بیا به ما هم سر بزن منتظرم ها

OnLy GiRl
ساعت23:05---1 تير 1391
سلام دوست عزيز وب خيلي خوبي داري و البته نايس منم يه وب دارم كوچيكه اما اميدوارم دعوتم رو قبول كني و به اونجا بياي و نظر بدي
مرسي گلم


سوگل
ساعت22:44---1 تير 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ام به تودوست عزیییییییییزم
خوشحلم میکنی به وبم سربزنی ولینکم کنی


آدینا
ساعت22:23---1 تير 1391
سلام عزیزم . وبلاگ قشنگی داری . حرفات دلنشینه . خوشحال می شم به منم سر بزنی .

Asal
ساعت12:29---20 خرداد 1391
سلام
بـــــــــــــدو بیا
یه اپ متفاوت دارم...بدو بیا از کیک تولدم بخورتا تموم نشده
منتظرتم


armin
ساعت0:11---9 ارديبهشت 1391
خیال کن روزگارم رو به راهه
خیال کن رفتی و دلم نمرده
خیال کن مهربون بودی و قلبم
کنار تو ازت زخمی نخورده
خیال کن هیچی بین ما نبوده
خیال کن خیلی ساده داری می*ری
خیال کن بی*خیال بی*خیالم
شاید اینجوری آرامش بگیری
گذشتی از من و ساکت نشستم
گذشتی از من و دیدی که خسته*م
تو یادت رفته که توی چه حالی
کنارت بودم و زخماتو بستم
خیال کن که سرم گرمه عزیزم
خیال کن بی*تو هیچ دردی ندارم
خیال کن زمستونه ولی من
توی شب*هام شب سردی ندارم
خیال کن قلب من شکستنی نیست
خیال کن حقمه تنها بمونم
خیال کن عاشقم بودی ولی من
شاید قدر تو رو هرگز ندونم
گذشتی از من و ساکت نشستم
گذشتی از من و دیدی که خسته*م


rezvan
ساعت17:13---6 ارديبهشت 1391
mer30 az vebe topet kheili bahale vebet manam ye veb daram khoshhal misham biai behem sar bezani be omid didar rezvan

بلکلاو-شراب عشق
ساعت2:08---2 فروردين 1391
سلام دوست عزیز مرسی که قابل دونستی و اومدی سال نو مبارک منم لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دختر تنها|جمعه 14 بهمن 1398برچسب:,|